sobota, 17 marca 2012

Vouchery

O co chodzi z voucherami? To taki nowy koncept - pośredni między wszystkimi rozważanymi dotąd. Sprowadza się to w sumie do tego, że drużyna może sama sobie wybrać skarb, jaki chce dostać, ale zawsze z określonego (ok, jeśli koniecznie chcecie: może być z niższego) levelu i zawsze z określonej grupy. Grupy są trzy:
  • bronie i implementy (czyli zabawki przede wszystkim ofensywne)
  • pancerze i amulety (czyli defensywne)
  • pozostałe: buty, pasy, czapki, rękawice, wszystkie z pozostałych slotów
Uzasadnienie roleplayowe - to jest taki niezwykły magiczny przedmiot, cudowne ziarenko fasoli, które zasadzamy w dowolnym gruncie podlewamy odrobiną wody i w ciągu nocy (tak, tak, konieczny extended rest) wyrasta nam to, co sobie wymarzyliśmy. Ten pierwszy był na próbę, zobaczymy czy się sprawdzi. Ciekawe, czy drużyna zdoła sama między sobą uzgodnić, co wybrać i dla kogo.

1 komentarz:

  1. Ze swojej strony proponuję taki przedmiot na ramiona:

    Bracers of Archery Lvl 6
    Property: Gain a +2 item bonus to damage rolls when attacking with a bow or crossbow.
    Level 16: +4 item bonus.
    Level 26: +6 item bonus.
    Power (Daily): Minor Action. Ignore cover on your next attack this turn when using a bow or crossbow.

    Jest to przedmiot z Adventure's Vault 1

    OdpowiedzUsuń